divendres, 7 de novembre del 2008

IL·LUSTRACIONS d'una tarda!






La setmana passada vaig fer aquestes tres il·lustracions per poder portar exemples pròpis a l'institut, per mostrar-los als de 3er d'ESO, amb els que vaig començar a treballar el tema de la IL·LSUTRCAIÓ...Tot un navegar per aigües tempestuoses! Em resulta tant difícil que em facin alguna cosa, a vegades, les seves hormones són més fortes que les meves paraules i no hi ha manera que entenguin què és una il·lustració. En fi, no vull parlar de la baixa moral dels professors/es d'avui en dia, je je, així que aquí us ensenyo les imatges. La de la casa podría ser un exemple d'il·lustració infantil (per exemple: "Hansel i Gretel"), la de la sabata de taló fa referència al haiku que hi ha a la mateixa imatge, i l'altra parteix d'un text d'Eduardo Galeano:

"El adiós de lo sueños

Los sueños se marchaban de viaje. Helena iba hasta la estación de ferrocarril. Desde el,andén, les decía adiós con la mano."

El libro de los abrazos. Eduardo Galeano.

La semana pasada hice estas tres ilustraciones para poder llevar ejemplos propios al instituto, para mostrarlos a los de 3º de ESO, con los que empecé a trabajar el tema de la ILUSTRACIÓN ... Todo un navegar por aguas tempestuosas! Me resulta tan difícil que me hagan algo, a veces, sus hormonas son más fuertes que mis palabras y no hay manera que entiendan qué es una ilustración. En fin, no quiero hablar de la baja moral de los profesores/as de hoy en día, je je, así que aquí os enseño las imágenes. La de la casa podría ser un ejemplo de ilustración infantil (por ejemplo: "Hansel y Gretel"), la del zapato de tacón se refiere al haiku que hay en la misma imagen, y la otra parte de un texto de Eduardo Galeano: 

"El adiós de lo sueños 

Los sueños se marchaban de viaje. Helena iba hasta la estación de ferrocarril. Desde el, andén, les decía adiós con la mano. " 

El libro de los abrazos. Eduardo Galeano.