dimarts, 11 de novembre del 2008

Comprant ceres..., entre LLIBRES!






Avui he anat a comprar ceres a l'Abacus, perquè les necessito per fer una animació, a veure si m'hi poso d'una vegada! Doncs això: hi he anat per buscar material i com sempre he fet una volteta per veure les novetats editorials a la secció de contes infantils...I hi he trobat un conte preciós il·lustrat per KVETA PACOVSKÁ, és el conte de la Caputxeta Vermella. Ja fa temps que jo també en volia fer alguna versió, vull dir il·lustrar-lo a la meva manera, i de fet el curtmetratge que tinc parat i que vaig començar a treballar-hi al setembre parteix de la Caputxeta. Aquest conte de Pacovská està publicat per l'Ed. Kókinos. És el segon llibre que veig d'ella, ja que el primer el vaig veure en una llibreria de Madrid aquest estiu, i també el tenen a l'Abacus, fet que em va estrenyar perquè el seu preu sobrepassa la capacitat de moltes butxaques d'avui en dia. Però és una preciositat de llibre! La seva edició és costosa i és normal que sigui una mica car. La imatge és la portada d'aquest llibre, editat per Factoria K de libros.

I la veritat és que jo buscava el Cuaderno de viaje de Gusti, perquè l'havia vist a l'aparador i el volia fullejar. També està publicat per Factoria K de libros. És maco. Envejo en Gusti perquè el meu somni és caminar per la selva amazònica. No ho puc evitar, sempre m'ha atret des de petita. Quina enveja! Algun dia hi aniré, n'estic segura. Abans que les multinacionals i els governs acabin extingint el pulmó de la Terra. 

I parlant de natura, m'he girat i he trobat un altre llibre "L'home que plantava arbres" de Jean Giono, publicat amb català per Viena Editorial. Jo tinc el llargmetratge de dibuixos animats d'aquest llibre de Frédéric Back: molt apreciat en el camp de l'animació i amb molts premis importants. El film és preciós, Jo el tinc amb dvd amb francès, ja que me'l vaig comprar a Perpinyà perquè per aquí és difícil trobar segons què, si algú la vol veure ja ho sabeu!

Espero publicar el meu conte dels arbres...Per a mi són molt importants. Són una de les coses més boniques d'aquest planeta! Són meravellosos!

Ostres, me n'oblidava: també he vist un recull de contes que s'ha tornat a publicar recentment. Són contes del Lluís Calderer (havia sigut professor meu de català a l'escola Flama) il·lustrat per Josep Barés (el meu gran mestre), el títol del llibre és La Seu se'n va a córrer món.


Hoy he ido a comprar ceras en la Abacus, porque las necesito para hacer una animación, a ver si me pongo de una vez! Pues eso: he ido para buscar material y como siempre he dado una vuelta para ver las novedades editoriales en la sección de cuentos infantiles ... Y he encontrado un cuento precioso ilustrado por Kveta Pacovská, es el cuento de Caperucita Roja. Ya hace tiempo que yo también quería hacer alguna versión, quiero decir ilustrarlo a mi manera, y de hecho el cortometraje que tengo parado y que empecé a trabajar en septiembre parte de la Caperucita. Este cuento de Pacovská está publicado por la Ed. Kókinos. Es el segundo libro que veo de ella, ya que el primero lo vi en una librería de Madrid este verano, y también lo tienen en la Abacus, me estraña porque su precio sobrepasa la capacidad de muchas bolsillos de hoy en día. Pero es una preciosidad de libro! Su edición es costosa y es normal que sea un poco caro. La imagen que he puesto es la portada de este libro, editado por Factoría K de libros. 

Y la verdad es que yo buscaba el Cuaderno de viaje de Gusti, porque lo había visto en el escaparate y lo quería hojear. También está publicado por Factoría K de libros. Es bonito. Envidio a Gusti porque mi sueño es caminar por la selva amazónica. No lo puedo evitar, siempre me ha atraído desde pequeña. Qué envidia! Algún día iré, estoy segura. Antes de que las multinacionales y los gobiernos acaben extinguiendo el pulmón de la Tierra. 

Y hablando de naturaleza, me he girado y he encontrado otro libro "El hombre que plantaba árboles" de Jean Giono, publicado en catalán por Viena Editorial. Yo tengo el largometraje de dibujos animados sobre éste libro de Frédéric Back: muy apreciado en el campo de la animación y con muchos premios importantes. El film es precioso, yo lo tengo con dvd en francés, ya que me lo compré en Perpiñán porque por aquí es difícil encontrar según qué, si alguien la quiere ver ya lo sabéis!

Espero publicar mi cuento de los árboles ... Para mí son muy importantes. Son una de las cosas más hermosas de este planeta! Son maravillosos! 

Ostras, me olvidaba: también he visto una recopilación de cuentos que se ha vuelto a publicar recientemente. Son cuentos del Lluís Calderer (había sido profesor mío de catalán en la escuela Flama) ilustrados por Josep Barés (mi gran maestro), el título del libro es "La Seu se'n va a córrer món" (quiere decir: la Seu, la Basílica de Manresa, se va a correr mundo, a viajar...).