dilluns, 15 de juny del 2009

Passejant aires de juny en una tarda de diumenge/Paseando aires de junio en una tarde de domingo



Ahir després de veure "Love and honor" (Bushi no ichibun) de Yôji Yamada, al Cineclub de Manresa, vaig toranr caminant cap a casa, passant pel costat dels camps i dels grills.  I del que vaig collir pel camí en vaig fer aquest dibuix amb un bolígraf blau abans d'agafar el son...Em va donar més idees pel conte que vull fer més endavant. Encara no tinc el guió, només el títol, un personatge i les libèl·lules: hi haurà moltes ballarines aèries.

Ayer después de ver "Love and honor" (Bushi no ichibun) de Yôji Yamada, en el Cineclub de Manresa, volví andando para casa, pasando por el lado de los campos y de los grillos. Y de lo que cogí por el camino hice este dibujo con un bolígrafo azul antes de conciliar el sueño ... Me dio más ideas para el cuento que quiero hacer más adelante. Todavía no tengo el guión, sólo el título, un personaje y las libélulas: habrá muchas bailarinas aéreas.