dilluns, 1 de juny del 2009

Els premis JUNCEDA 2009



Bona nit a tothom!

El dijous passat vaig poder assistir a l'entrega dels premis JUNCEDA que atorga l'APIC  (l'Associació Professional d'Il·lustradors de Catalunya) ja que fa més o menys un mes que me'n vaig fer socia. De fet si em voleu buscar a la seva web, sóc la: TAM.

L'entrega de premis va ser interessant, sobretot perquè vaig poder veure la vessant de la il·lustrador versus animador, que a mi m'interessa molt.

Buenas noches a todos! 

El jueves pasado pude asistir a la entrega de los Premios Junceda que otorga el APIC (la Asociación Profesional de Ilustradores de Cataluña) ya que hace más o menos un mes que me hice socia. De hecho si me queréis buscar en su web, soy: TAM. 

La entrega de premios fue interesante, sobre todo porque pude ver la vertiente de la ilustrador versus animador, que a mi me interesa mucho.