dilluns, 20 d’octubre del 2008

XXVIII PREMIO DESTINO APEL·LES MESTRES d'ilustración infantil


Per fi he pogut veure els guanyadors del Pemi Apel·les Mestres. 

http://www.destinojoven.com/Data/Pildoras/Pack10/arc10_25.pdf

L'il·lustrador és de Manresa i m'ha fet molta il·lusió, de fet no el conec personalment però sé que una vegada també va guanyar (crec que amb la mateixa escriptora) el Premi Parcir de Manresa, i que jo ja m'hi he presentat dues vegades. 

Jo a l'Apel·les Mestres hi vaig presentar un conte ecologista titulat: Arbres. I espero publicar-lo algun dia, crec que és un bon conte. Aquí teniu la portada!

Por fin he podido ver los ganadores del Premio Apel·les Mestres. 

http://www.destinojoven.com/Data/Pildoras/Pack10/arc10_25.pdf 

El ilustrador es de Manresa y me ha hecho mucha ilusión, de hecho no lo conozco personalmente pero sé que una vez también ganó (creo que con la misma escritora) el Premio Parcir de Manresa, al que yo ya me he presentado dos veces. 

En el Premio Apel·les Mestres presenté un cuento ecologista titulado:
Árboles. Y espero publicarlo algún día, creo que es un buen cuento. Aquí tenéis la portada!