dissabte, 12 de setembre del 2009

Sabéis que es un gamusinu?





"Ser un gamusino ye una de las cousas más difíciles d ser que puede habre nesti mundu. Ye posible que vos cueste trabayu percanciar lo que vos digo y hasta ye probable que cheguéis a dudar si en realidá se trata de dalgo que tenga'l más mínimu sentidu. (...)Asicasí, you nun conseguí coñocer quién me pudiera sirvir de modelu, naide que tan siquiera pudiera chegar a esplicame, onque fora de forma elemental, qué ye un gamusinu. Y eso fai mui complicao poder chegar a ser un bon gamusinu." (Xosepe Vega, "Breve hestoria d'un gamusinu", edi. Libros Filandón, Estorga, 2008).

Habéis cazado alguna vez gamusinus? Este cuento escrito por un escritor leonés (en lengua asturleonesa) trata de la experiencia vital de éste ser fabuloso que algunos niños y niñas de la Península ibérica conocen bastante bien, o tan solo un poquito...

Yo he hecho esta ilustración de un gamusinu a mi manera! O sea, cada uno puede imaginárselo cómo quiera, este se aproxima un poco al que yo escucho y veo cerca de mi casa.

Saludos a tod@s los gamusin@s|