dimecres, 10 d’octubre del 2012

La Carta al Mercado internacional 3D WIRE !!!

Aquesta setmana es celebra el Mercado internacional de animación, videojuegos y new media 3D WIRE, a Segovia, del 10 al 14 d'octubre. Jo no hi podré anar, però m'agradaria ja que m'han dit que està molt bé i que hi ha molt bon ambient. Una de les coses que pot estar bé és la "batalla de animadores" que tenen un temps record (un dia i mig) per fer un curt animat amb Segovia com escenari.
També em fa especial il·lusió saber que La Carta, un dels meus curtmetratges estarà disponible perquè la gent el pugui veure a la sel·lecció de curtmetratges nacionals. Així que volant, volant, va la meva senyora de les cartes...
Aquí us deixo la web, per si us hi voleu passar: http://www.3dwire.es/


Esta semana se celebra el Mercado internacional de animación, videojuegos y new media 3D WIRE, en Segovia, del 10 al 14 de octubre. Yo no podré ir, pero me gustaría ya que me han dicho que está muy bien y que hay muy buen ambiente. Una de las cosas que puede estar bien es la "batalla de animadores" que tienen un tiempo record (un día y medio) para hacer un corto animado con Segovia como escenario.
También me hace especial ilusión saber que La Carta, uno de mis cortometrajes estará disponible para que la gente lo pueda ver en la selección de cortometrajes nacionales. Así que volando, volando, va mi señora de las cartas ...
Aquí os dejo la web, por si os queréis pasar: http://www.3dwire.es/