dijous, 20 d’agost del 2009

Inaugurat el meu blog de Fotografia/Inaugurado mi blog de Fotografía




De moment hi he penjat fotografies que he fet aquestes vacances, a Valladolid. Encara he de posar-hi algunes de León i de Salamanca. Quan pugui les aniré posant. Hi podeu accedir des del link que hi ha en aquest blog (Foto blog...).
Demà passat me'n vaig uns dies a Lisboa i espero poder tornar amb un grapat d'imatges interessants. I més en davant vull fer algun projecte fotogràfic dels que tenia aparcats fins ara. La fotografía m'encanta, tant la del "moment decisiu" (del que parlava H.C.Bresson) com la que és fruït del muntatge i del cercar com les històries de Duane Michals. No sé si hi podré posar links de fotògrafs, però sinó ja els hi buscaré algun lloc. La veritat és que les meves llistes són llargues tant en l'àmbit de la fotografia com de la pintura, el dibuix,...Hi ha molts artistes interessants i obres increïbles! 

Jo ara per ara, estic liada amb el meu curtmetratge d'animació de 3 minuts de duració (aproximadament). Es titula "La carta". Ja us informaré!

De momento he colgado fotos que he hecho estas vacaciones, en Valladolid. Aún tengo que poner algunas de León y de Salamanca. Cuando pueda las iré poniendo. Podéis acceder a él desde el link que hay en éste blog (foto blog...).
Pasado mañana me voy unos días a Lisboa y espero poder volver con un puñado de imágenes interesantes. Y más en adelante quiero hacer algún proyecto fotográfico de los que tenía aparcados hasta ahora. La fotografía me encanta, tanto la del "momento decisivo" (del que hablaba H.C.Bresson) como la que es fruto del montaje y del buscar como las historias de Duane Michals. No sé si podré poner links de fotógrafos, pero sino ya les buscaré algún lugar. La verdad es que mis listas son largas tanto en el ámbito de la fotografía como de la pintura, el dibujo, ... Hay muchos artistas interesantes y obras increíbles! 

Yo por ahora, estoy liada con mi cortometraje de animación de 3 minutos de duración (aproximadamente). Se titula "La carta". Ya os informaré!