dimarts, 28 d’abril del 2009

"Ponnyo en el acantilado" la nova producció d'animació de Hayao Miyazaki





Fa una estoneta que he arribat a casa després de veure la última pel·lícula de Hayao Miyazaki, autor de:"La princesa Mononoke",  "El viaje de Shihiro", "El castillo ambulante" entre altres produccions cinematogràfiques i televisives.
Ara s'acaba d'estrenar a casa nostra "Ponyo en el acantilado", una versió personal sobre el conte de la sireneta de Hans Christian Andersen. Susuke és un nen que viu dalt d'un penyasegat que un bon dia es troba un peix vermell...Una història sobre la natura i l'amistat.
Cliqueu aquí per anar a la web de l'Studi Ghibli (el seu estudi) o mireu el tràiler més avall!

Hace un rato que he llegado a casa después de ver la última película de Hayao Miyazaki, autor de: "La princesa Mononoke", "El viaje de Shihiro", "El castillo ambulante" entre otras producciones cinematográficas y televisivas. 
Ahora se acaba de estrenar en nuestra casa "Ponyo en el acantilado", una versión personal sobre el cuento de la Sirenita de Hans Christian Andersen: Susuke es un niño que vive encima de un acantilado que un buen día se encuentra un pez rojo ... Una historia sobre la naturaleza y la amistad. 
Haced clic aquí para ir a la web del Studio Ghibli (su estudio) o mirad el trailer más abajo!