dijous, 3 de setembre del 2015

Resseguint la Serra de Busa

La setmana passada vaig estar acompanyant uns amics músics a la gravació d'algunes cançons als estudis Casafont, situats a la Vall d'Ora. Des d'allà es contemplava la Serra de Busa. I a part de fer-me un fart de fotografiar les flors dels voltants, vaig agafar el meu boli "Bic" blau i em vaig deixar portar per l'engrescadora paret rocosa que hi havia davant meu. 

 Fa temps que treballo amb bolígraf, fent esboços a les meves llibretes d'apunts.
I algunes d'aquestes línies han format part d'un treball que us presentaré pròximament.

He estat molt temps inactiva al blog i a la web, ja que ha sigut un any no gaire fàcil de païr emocionalment i he tingut altres feines a fer també, però espero poder tornar a donar vida a aquests espais, a part de seguir amb els meus projectes personals i potser a donar cabuda a projectes col·lectius...

Sigueu benvinguts de nou!! 




1 comentari:

Smadav 2021 ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.