dissabte, 17 de novembre del 2012

UBACH! Un nou cartell a l'obaga


Fa uns dies vaig fer aquest cartell pel nou projecte musical de Guillem Ubach, sota el nom d'UBACH! Una nova proposta en què les cançons de la seva maqueta "Sols jo" anirant acompanyades d'un nou format amb banda. 

Seguint amb la línia estètica que vaig utilitzar en el disseny del CD maqueta anteriorment esmentat, m'he inspirat en l'obac o obaga. 

I res més, només dir-vos que si la setmana vinent esteu per Manresa, o us hi podeu apropar, us recomano que us passeu per La peixera a escoltar-los, i és molt provable que m'hi trobeu. Serà el 23 de novembre a les 23h!


Hace unos días hice este cartel para el nuevo proyecto musical de Guillermo Ubach, bajo el nombre de UBACH! Una nueva propuesta en la que las canciones de su maqueta "Sólo yo" irán acompañadas de un nuevo formato con banda.

Siguiendo con la línea estética que utilicé en el diseño del CD maqueta anteriormente mencionado, me he inspirado en el "obac o obaga" (umbría).

Y nada más, sólo deciros que si la próxima semana estáis por Manresa, o os podéis acercar, os recomiendo que os paséis por La Peixera (La Pecera) a escucharlos, y es muy probable que me encontréis allí. Será el 23 de noviembre a las 23h!