divendres, 17 d’agost del 2012

Fent anar les mans...

Aquest passat juliol vaig estar fent algunes cosetes a mà per regalar. Tenia el mes complet amb sants i aniversaris.

Este pasado julio estuve haciendo algunas cositas a mano para regalar. Tenía el mes completo con santos y cumpleaños.


Aquí podeu veure com d'unes xapes de "Matrix" i uns trossos de tela, en vaig poder fer unes boniques xapes de roba...




Vaig reciclar robes que tenia per casa, i d'altres que havia comprat per utilitzar en l'enquadernació.


Partint de l'embolcall, vaig convertir una càpsula de cafè "Nespresso" en un curiós braçalet.



En aquest cas vaig fer un elefantet amb feltre i el vaig cosir en un coixí, tot brodant el raig d'aigua...Un regal especial per al petit Ben, que feia un anyet!


Petit, petit!


Tot brodant, se'm va ocórrer donar un toc de color a uns individuals de tela rústica. I encara que mai havia brodat abans, em va quedar prou bé!