dimecres, 13 de juny del 2012

Abans, després i curiositats de l'exposició...


Abans i després: aquí una mostra d'alguns exemples de com eren els marcs antics que he utilitzat per l'exposició (a la dreta hi ha les obres finals).
Antes y después: aquí una muestra de algunos ejemplos de cómo eran los marcos antiguos que he utilizado para la exposición (a la derecha están las obras finales).





Aquestes són les dues caixes que vaig unir a l'arbre de l'exposició. Hi vaig dibuixar unes arrels tot jugant amb la tridimensionalitat de cada caixa i la superposició d'aquestes.

Estas son las dos cajas que uní al árbol de la exposición. Dibujé unas raíces jugando con la tridimensionalidad de cada caja y la superposición de las mismas.


Aquesta és la llibreta que vaig fer per les dedicatòries. 
Primer vaig gravar l'arbre en una de les tapes, vaig tenyir les fustes i després les vaig foradar per poder fer la llibreta amb enquadernació copta.
Esta es la libreta que hice para las dedicatorias. 
Primero grabé el árbol en una de las tapas, luego teñí las maderas y luego las agujereé para poder hacer la libreta con encuadernación copta.


Aquests són els sobres sorpresa que vaig fer per la gent que va venir a la inauguració, en alguns hi havia fulles seques i en d'altres llavors de llimona. Ah, i sabeu? l'arbre de la mostra està fet a partir d'un llimoner que s'havia assecat. 
Em va ajudar a fer-lo un artista de la fusta, en Juan Martín Alarcón.
Estos son los sobres sorpresa que hice para la gente que vino a la inauguración, en algunos había hojas secas y en otras semillas de limón. Ah, y sabéis? el árbol de la muestra está hecho a partir de un limonero que se había secado. 
Me ayudó ha hacerlo un artista de la madera, Juan Martín Alarcón.


2 comentaris:

Diana Toledano ha dit...

Que buena pinta tiene la muestra! Enhorabuena, Tamara!

poisson ha dit...

Muchas gracias Diana! Y tu que tal por Madrid? ya he visto que no dejas los lápices...está muy graciosa la sirenita...